30 września 2016

Kilka słów o... Rossmann: co warto kupić na promocji? Produkty do ust i paznokci


Od dziś możemy kupić z 49% obniżką kosmetyki przeznaczone do ust oraz paznokci, a co za tym idzie - warto mieć na uwadze wcześniejsze przygotowanie i kosmetyczne rozeznani, dlatego po to dziś tu jestem! :-) 


Rouge Edition Velvet to już trochę taki klasyk jeżeli myślimy o matowych pomadkach. Produkt bardzo mocno wżera się w usta, przez co jest niezwykle trwały oraz kosztuje 55.59zł.

Perfect line natomiast nazwałabym tanimi jak barszcz konturówkami. Kosztują one 6.59zł, a są naprawdę warte uwagi.

Color Riche Matte kosztuje 62.39zł, jest matowa i mam wrażenie, że akurat ją albo się kocha, albo nienawidzi.

Soft Sensation, czyli nic innego jak szminka w kredce, ma właściwości nawilżające, więc idealnie nada się dla tych, którzy męczą się z suchymi skórkami! Produkt kosztuje 26.99zł.

Lasting Finish by Kate Moss ładnie odbijają światło, mają intensywny kolor i nieźle trzymają się na ustach. Za szminkę musimy zapłacić 25.79zł.

Milion Dollar Lips ostatnio zrobiła niezłą furorę w internetowym świecie i ani trochę się nie dziwię! Kosmetyk kosztuje zaledwie 11.29zł.

O Extra Lasting napiszę wkrótce na blogu, ale już zdradzę, że go uwielbiam. Aktualnie, bez promocji w Rossmannie kosztuje 9.99zł.


Salon manicure to, krótko mówiąc, dobra trwałość, świetne krycie i mocny połysk. Lakiery kosztują 30.99zł.

Salon Pro są dużo trwalsze niż zwykłe lakiery (zawierają Lycrę), a poza tym zostawiają intensywny połysk. Produkt kosztuje raptem 4.49zł.

Produkt, przez który kłóciło się setki osób, czyli skoncentrowana odżywka do paznokci, 8w1. Moje paznokcie polubiły się z formaldehydem, przez kilka ładnych lat używania zupełnie nic (nawet troszkę!) nie stało mi się z nimi złego, a wręcz przeciwnie - są coraz ładniejsze i zregenerowane. Odżywka kosztuje 12.59zł.

O zmywaczu do paznokciu zbyt wiele chyba mówić nie muszę, prawda? Mam wrażenie, ze zawsze jest mocno rozchwytywany i słusznie! Za 250 ml musimy zapłacić 6.99zł.

Dajcie koniecznie znać co Wam udało się złowić!

9 komentarzy:

  1. Ja jestem miłośniczką odżywki do paznokci 8w1 z Eveline! Zawsze jak jest promocja to kupuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiałam lakiery Rimmel i Sally Hansen, zanim przestawiłam się na hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dawna poluję na tą pomadkę lovely matową, ale nigdy nie ma u mnie :( Kredki od nich też lubię i zmywacz isana także ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat na tej części nic nie kupię, ale na dwie kolejne się wybieram :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tym razem na nic nie poluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odżywka i zmywacz jest u mnie w domu.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam niczego nie kupować,ale nie pomyślałam o tym zmywaczu do paznokci, a już mi się kończy! chyba jutro polecę do rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja oczywiście w tusze się zaopatrzyłam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiolucja , Blogger