12 października 2016

Kilka słów o...Rossmann: co warto kupić na promocji? Produkty do twarzy


 -49% na kosmetyki kusi niemiłosiernie, nadal i jeszcze tylko przez kilka dni, dlatego dziś tu jestem! :)

Rossmann, podobnie jak poprzednio, całą akcję podzielił na trzy etapy - ostatni zaczął się właśnie dziś i potrwa do 17. października. W promocji możemy kupić podkłady, pudry, korektory do twarzy, róże, bronzery i rozświetlacze.


True Match jest opisywany jako podkład, który idealnie dopasowuje się do koloru i struktury skóry oraz zawiera mineralne pigmenty. Kosmetyk ten nie tworzy efektu maski, całkiem dobrze kryje i ma kremową konsystencję, przez co łatwo się rozprowadza oraz kosztuje 35.99 zł. Z tej serii całkiem w porządku jest również korektor (27.99 zł) oraz puder (66.59 zł).

Color Stay to taki trochę kultowy podkład za 69.99 zł, w którym sama jestem maksymalnie zakochana.

Jakiś czas temu Wake Me Up używałam naprawdę namiętnie. Kosmetyk ten kosztuje 43.99 zł oraz idealnie dodaje cerze blasku, jest genialny na wszelkie oznaki zmęczenia - skóra wygląda od razu na zdrową i wypoczętą.  Ma on nawilżającą formułę i zawiera w sobie drobinki, przez co mam wrażenie, że nie każdy do końca się z nim polubi.

123 Perfect ładnie nawilża twarz przez co idealnie sprawdzi się dla tych wszystkich, którzy mają suchą cerę, ma całkiem dobre krycie jak na krem CC i dobrze wygląda na twarzy. Kosmetyk kosztuje 50.49 zł.

Nie znam osoby, która po spróbowaniu Healthy Mix, nie polubiła go. Podkład na długie godziny pozostawia rozświetloną i ujednoliconą cerę, dobrze też nawilża i uwydatnia suchych skórek oraz kosztuje 62.99 zł.
Kiedyś korektor Affinitone miałam i lubiłam, ładnie zakrywał drobne niedoskonałości i przy okazji miał lekką oraz kremową formułę. Za ten produkt musimy zapłacić 28.99 zł.
Perfect Stay 24H ukrywa niedoskonałości, przy czym ładnie rozświetla skórę w okolicach oczu. Lubię go za to, że nie zawiera w sobie żadnych drobinek i ani trochę nie podkreśla suchych skórek. Jego koszt to 31.99 zł.
Fixing Powder koszuje 12.99 zł i myślę, że to taki trochę magiczny, biały proszek, który matuje i dzięki któremu makijaż staje się jeszcze bardziej trwały. Pamiętajcie, że kosmetyk ten nie jest w stu procentach transparenty przez co może nieco bielić!

Jednym z pudrów, który kosztuje 26.79 zł oraz otrzymał niezliczoną liczbę pochwał - także ode mnie - jest Stay Matte.

Infallible Sculpt to nic innego jak paleta do konturowania, o której ostatnio robi się coraz głośniej. Podoba mi się w niej, że ma ładne zestawienie koloru i wątpię byśmy mogli zrobić sobie wielką krzywdę. Za kosmetyk musimy zapłacić 76.99 zł.

A wyjątkowy połysk i blask z pewnością nada Diamond Illuminator za 9.99 zł. Ten prasowany rozświetlacz daje przepiękny efekt (możemy go bez obaw stopniować!) na skórze, który jest raczej na co dzień niż na wieczorne wielkie wyjścia.

Paletką wartą grzechu i służącą do konturowania z pewnością jest 3 Steps to Perfect Face. Kosmetyk kosztuje 19.99 zł.

Mam ogromną nadzieję, że nieco Wam pomogłam, ale pamiętajcie, że nie warto wszystkiego kupować tylko dla tego, bo jest na promocji :-)

Pssst... Wszystkie zdjęcia oraz ceny produktów zostały pobrane ze strony Rossmann.

7 komentarzy:

  1. Wczoraj kupiłam sobie pudry wino. Opłaca się.

    OdpowiedzUsuń
  2. dużą część miałam i też mogę polecić :) żaluję jedynie,że podkład rimmel wake me up ma tak ciemne kolory ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Posiadam wibo fixing powder i jestem w nim zakochana. Nie możemy się rozstać przez co zakupiłam kolejne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na Twojej liście znalazło się sporo kosmetyków, których używam na co dzień :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lista kosmetykow ,których większości używam.Zawsze czekam na promocję.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Twoim propozycji absolutnie uwielbiam korektor z Maybelline oraz rozświetlacz z Wibo! Są świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiolucja , Blogger