3 listopada 2016

Catrice, All Matt Plus - Shine Control Make Up (#010, Light Beige)


Cały czas poszukuję idealnego podkładu dla mojej skóry. Te, które już mam używam zamiennie w zależności od stanu cery, ilości czasu na wykonanie makijażu, warunków atmosferycznych i... mojego humoru :-)

Według producenta All Matt Plus – Shine Control Make Up działa jak druga skóra. Niechciany połysk jest pod kontrolą, cera jest zmatowiona, a skóra odpowiednio nawilżona. Jednocześnie podkład z formułą beztłuszczową zapewnia długotrwały makijaż, który tuszuje drobne niedoskonałości skóry. Odbijające światło pigmenty zapewniają jedwabiście matowe wykończenie i idealnie świeży wygląd. Testowany dermatologicznie. Dostępny w czterech odcieniach.

All Matt Plus – Shine Control Make Up działa jak druga skóra. Niechciany połysk jest pod kontrolą, cera jest zmatowiona, a skóra odpowiednio nawilżona. Jednocześnie podkład z formułą beztłuszczową zapewnia długotrwały makijaż, który tuszuje drobne niedoskonałości skóry. Odbijające światło pigmenty zapewniają jedwabiście matowe wykończenie i idealnie świeży wygląd. Testowany dermatologicznie. Dostępny w 4 odcieniach. - See more at: http://karodos.pl/catrice-all-matt-plus-podklad-matujacy-020-nude-beige/#sthash.oYUCYpyM.dpuf
All Matt Plus – Shine Control Make Up działa jak druga skóra. Niechciany połysk jest pod kontrolą, cera jest zmatowiona, a skóra odpowiednio nawilżona. Jednocześnie podkład z formułą beztłuszczową zapewnia długotrwały makijaż, który tuszuje drobne niedoskonałości skóry. Odbijające światło pigmenty zapewniają jedwabiście matowe wykończenie i idealnie świeży wygląd. Testowany dermatologicznie. Dostępny w 4 odcieniach. - See more at: http://karodos.pl/catrice-all-matt-plus-podklad-matujacy-020-nude-beige/#sthash.oYUCYpyM.dpuf
All Matt Plus – Shine Control Make Up działa jak druga skóra. Niechciany połysk jest pod kontrolą, cera jest zmatowiona, a skóra odpowiednio nawilżona. Jednocześnie podkład z formułą beztłuszczową zapewnia długotrwały makijaż, który tuszuje drobne niedoskonałości skóry. Odbijające światło pigmenty zapewniają jedwabiście matowe wykończenie i idealnie świeży wygląd. Testowany dermatologicznie. Dostępny w 4 odcieniach. - See more at: http://karodos.pl/catrice-all-matt-plus-podklad-matujacy-020-nude-beige/#sthash.oYUCYpyM.dpuf
All Matt Plus – Shine Control Make Up działa jak druga skóra. Niechciany połysk jest pod kontrolą, cera jest zmatowiona, a skóra odpowiednio nawilżona. Jednocześnie podkład z formułą beztłuszczową zapewnia długotrwały makijaż, który tuszuje drobne niedoskonałości skóry. Odbijające światło pigmenty zapewniają jedwabiście matowe wykończenie i idealnie świeży wygląd. Testowany dermatologicznie. Dostępny w 4 odcieniach. - See more at: http://karodos.pl/catrice-all-matt-plus-podklad-matujacy-020-nude-beige/#sthash.oYUCYpyM.dpuf
Sama buteleczka podkładu jest jak najbardziej na przysłowiowy plus - szklana, zwykła i dodatkowo wyposażona w pompkę, która bez problemu dozuje odpowiednią ilość kosmetyku oraz nie zacina się. Cieszę się, że mogę też kontrolować ile jeszcze zostało mi produktu. Opakowanie oryginalnie było zabezpieczone przezroczystą folią.

Ocień 010, Light Beige to ładny, naturalny beż, który świetnie stapia się ze skórą i sprawdzi się u osób o żółtych podtonach skóry. Niestety na drogeryjnych półkach rzadko się takie spotyka, więc pod tym względem firma Catrice zyskała w moich oczach. Bladziochy będą zadowolone, gwarantuję! 

Kosmetyk ładnie wyrównuje koloryt, a jego krycie jest mocno średnie - niestety będzie on za słaby na nieco większe niespodzianki i zaczerwienienia. 

Ze względu na dosyć lejącą, beztłuszczową konsystencję najbardziej lubię aplikować go gąbeczką.

Na pochwałę zasługują wykończenie (nie jest to tępy mat, a raczej delikatna satyna) oraz wydajność (spokojnie możemy cieszyć się nim przez kilka miesięcy przy codziennym używaniu).

Trochę zawiodła mnie trwałość. Podkład utrzymuje się na mojej skórze około trzech godzin - po tym czasie zaczynam się błyszczeć w strefie T, czasami zdarza się, że kosmetyk w niektórych miejscach (szczególnie na nosie) ściera się.

Co prawda myślałam, że będzie nieco lepiej działał na skórę, ale nie jest najgorzej. Zdarza mu się, że wybija na pierwszy plan moje suche skórki. 

All Matt Plus - Shine Control Make Up kosztuje w granicach 30 zł i jest dostępny w większości drogerii stacjonarnych. 

Podkład ten to, mimo wszystko, to przyzwoity produkt. Wybił się trochę ponad przeciętną, ale powrotu nie planuję.

20 komentarzy:

  1. Great post!!! would you like to follow each other's blog dear? Please let me know, I am following you now.thank you :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam o nim sporo dobrego, więc pewnie miałabym wobec niego zbyt duże wymagania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam wiele dobrego o tym produkcie, niestety sama nie przetestuję, bo kolor zupełnie mi nie odpowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna myślę nad jego zakupem jednak w ostateczności coś innego wrzucam do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o nim, ale mnie nie kusi specjalnie. Ja używam Maybelline Super Stay i ten wytrzymuje na mojej twarzy cały dzien, a schodzi dopiero wieczorem kiedy robię demakijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę pokazać Twój wpis siostrze. Może się skusi na ten podkład.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja planuję zakup nowego podkładu Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim ulubionym drogeryjnym podkładem jest Healfy Mix - popularny nie bez przyczyny. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kojarzę produkt, ale nie używam takich produktów, wolę mineralne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie mialam podkladow tej firmy i chetnie bym wyprobowala:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam jeden podkład catrice ale mój znów miał taką tępą konsystencję i mieszam go z obecnym z mur :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie wygląda ten podkład jednak mam swój ulubiony z maybelline i chyba nie zrezygnuje z niego

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem bardzo ciekawa tego produktu :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tego nie znam, ale znam najnowszy HD ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. No tak, znalezienie podkładu idealnego to prawdziwe wyzwanie :) Ja używam najczęściej tych z revlona albo bourjois, ale też swoje mankamenty mają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mm ja chyba jakieś cienie do nich miałam i tyle ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałam go kiedyś wypróbować, ale boje się koloru, że jednak będzie za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  19. mam i całkiem dobrze się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ten podkład i go uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiolucja , Blogger