10 listopada 2016

Kilka słów o... kalendarzach adwentowych z kosmetykami | 2016


Może nie do końca już czuć świąteczną atmosferę, ale wiele marek zdążyło zaprezentować swój pomysł na kalendarz adwentowy na ten, 2016, rok. Niestety, część z nich nie jest dostępna w Polsce. Poniżej znajdziecie mini-zestawienie i dajcie koniecznie znać co Wy sądzicie o takich kalendarzach adwentowych! :-)
















Pssst... wystarczy kliknąć w odpowiednią nazwę a zostaniecie przekierowani na stronę, na której możecie przeczytać dodatkowe informacje na temat kalendarza adwentowego, sprawdzić jego dostępność i masę innych rzeczy! :-) Stamtąd też pochodzą zdjęcia, które widzicie w tej notce.

18 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie kalendarze, sprawia mi to dużą frajdę! To oczekiwanie... z trudnością, bo z trudnością, ale zawsze wytrzymuję do systematycznego otwierania okienek, a nie wszystkich na raz hihi :)

    www.xnevaeh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego z Makeup Revolution jestem ciekawa ;) Chętnie bym coś takiego przygarnęła, ale takie kalendarze to niestety nie na moją kieszeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kalendarze to fajny pomysł na prezent ! Ciekawie zrobione, ładne i jest kilka kosmetyków :) Sama bym sobie taki sprawiła.

    Kraków rzeczywiście piękny, a ja to piękno ujrzę już za dwa tygodnie ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre z nich fajnie się prezentują i zawartość też, ale ja osobiście nie kupiłabym takiego kalendarza bo jeśli chodzi o kosmetyki to kupuję tylko takie, które są dla mnie odpowiednie i mam sprawdzone marki.Czasem kupuję coś nowego ale są to pojedyncze kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne są takie kalendarze, ale te ceny...

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba się na jakiś skuszę. Sporo propozycji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym chociaż jeden z nich dostać😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie wiedziałam, że coś takiego istnieje :o

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Chociaż w okresie około świątecznym zawsze mam sporo wydatków, wyjątkowo w tym roku mam ochotę zakupić sobie taki kosmetyczny kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam z loccitane parę innych też mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestawy TBS są bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ej no świetna sprawa z tymi kalendarzami!

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki kalendarz to świetna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiolucja , Blogger