17 grudnia 2016

Bell HYPOAllergenic, Nude Eyeshadow (#04)


Kiedy mam tylko chwilkę czasu, lubię podkreślić swoje oczy czymś więcej niż tylko tuszem do rzęs - wówczas najczęściej sięgam po jakieś brązy lub złoto, z bardzo prostego powodu: idealnie nadają się do codziennego makijażu i są bezpieczne dla każdego.

Jeszcze w listopadzie dostałam do przetestowania nową paletkę cieni do powiek od Bell. Marka ta stworzyła linię hypoalergicznych kosmetyków do makijażu HYPOAllergenic i jest ona prawdopodobnie pierwsza w Europie! Wszystkie te produkty są pozbawione substancji zapachowych. Wybrane kosmetyki zawierają witaminy, naturalne woski i oleje roślinne. Co więcej, zostały przebadane pod kontrolą lekarza dermatologa, a te stosowane w okolicach oczu - także pod kontrolą okulisty.

Bell wypuściło kilka wariantów kolorystycznych palety do cieni, w moje ręce trafił numer 04, który ma raczej neutralne odcienie.

Cienie są satynowo-kremowe, mają lekką formułę. Pigmentacja jest niezła, ale można ją bez problemu stopniować, zatem idealnie sprawdzi się dla tych, którzy dopiero zaczynają przygodę z makijażem albo chcą by coś delikatnego, niewymagającego dużego wysiłku znalazło się na powiece podczas szybkiego makijażu.

Kosmetyk zamknięty jest w raczej standardowym, dla tego typu produktów, opakowaniu, który dość dobrze się czyści i nie widać nim żadnych odcisków czy śladów palców. Trochę brakuje mi w niej lusterka, który pozwoliłby chociażby na szybką poprawkę.


W paletce znajdziemy pięć cieni, które utrzymują się aż do samego demakijażu i jedynym małym minusem w tej kwestii jest to, że niektóre odcienie potrafią delikatnie bledną w ciągu dnia.

Podczas aplikacji, cienie delikatnie się pylą i obsypują, ale ładnie rozcierają się na powiece i przechodzą w inne kolory - niekoniecznie zawarte w tej samej palecie, także z innych firm. Wykończenie nie jest zbyt błyszczące, raczej tworzą one na powiece delikatny, subtelny połyk.

Warto dodać, że ta paleta cieni odpowiednia jest dla osób o wrażliwych oczach lub noszących okulary, szkła kontaktowe! Podczas makijażu wykonanego tym kosmetykiem, zdarzyło mi korzystać z okularów i nie czułam z tego powodu żadnego dyskomfortu ani innych nieprzyjemnych rzeczy. 

Za paletkę musimy zapłacić 17.99zł i jest dostępna tutaj. Stacjonarnie powinniście ją znaleźć w tych sklepach.

HYPOAllergenic Nude Eyeshadow to ciekawa opcja, szczególnie dla tych, którzy mają wrażliwe oczy lub zmuszeni są do codziennego życia z okularami, szkłami kontaktowymi. Szkoda, że tak mało marek oferuje pełną linię kolorowych kosmetyków do makijażu, które są hypoalergiczne. 

Produkt testowany dzięki:


Pssst... Współpraca nie wpłynęła na moją opinię. Jestem uczciwa wobec Was, pamiętajcie o tym! :-)


20 komentarzy:

  1. Moje kolory,ale raczej się nie skuszę bo ostatnio już kupiłam paletkę cieni,a nawet dwie więc czas przystopować :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałaby mi się taka paleta. Codziennie noszę szkła i niektóre produkty do oczu mnie podrażniają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne są te odcienie, takie naturalne.

    OdpowiedzUsuń
  4. tez dostalam ta paletke i kilka innych kosmetykow :) na dniach chce wydac swoja opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Bell, dogadujemy się od dawna! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie paletki w takich odcieniach, są bardzo uniwersalne i sprawdzają się zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie bym ja przygarnęła :) uczę sie malowac!

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje ulubione odcienie! <3 już wiem co sobie sprawię pod choinkę, albo podsunę narzeczonemu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kolory nude na oczkach :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe są kolory tej paletki :) W codziennym make-upie używam najczęściej właśnie brązów czy beżów. A jak dodam moje ostatnio szczypiące oczy i to że noszę soczewki, to myślę że produkt jest w sam raz dla mnie! :) Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiolucja , Blogger