1 grudnia 2016

Wibo, 3 Steps to Perfect Face (light)


Ostatnimi czasy o konturowaniu twarzy mówi się naprawdę sporo. Zaglądając na półki sklepowe możemy dostać oczopląsu - niemalże każda marka zdążyła już wypuścić produkt rozświetlający lub brązujący, bo w końcu każda kobieta marzy o idealnie podkreślonych policzkach niczym Kim Kardashian. Dzięki zabawie ze światłem i cieniem, możemy zdecydować, które partie naszej twarzy powinny zostać mocniej podkreślone, a które warto nieco ukryć. Konturowanie to taka trochę darmowa operacja plastyczna.

W okolicach grudnia zeszłego roku ciężko było nie usłyszeć o zestawie do konturowania marki Wibo, a jeszcze ciężej  go kupić - co swoją drogą udało się nawet nie tyle mnie, a mojemu mężczyźnie!

Według producenta paleta ta jest przeznaczona do zadań specjalnych oraz zaprojektowana z myślą o konturowaniu twarzy. W jej skład wchodzi rozświetlacz nadający złocisty blask bez pozostawienia koloru, idealnie rozprowadzająca się formuła zapewnia efekt rozświetlenia na wiele godzin, bronzer nadaje opalony odcień skóry w klasycznym odcieniu, dzięki umiejętnemu użyciu można wykreować idealny kształt twarzy oraz róż w najbardziej pożądanym odcieniu z perłą holograficzną. Daje niesamowity odcień różu ze złotą poświatą. Idealna aplikacja, wystarczy jedno muśnięcie aby uzyskać subtelny odcień promiennych policzków ze złotą poświatą.

O ile mi wiadomo, produkt występuje tylko w jednej wersji kolorystycznej - light.

Prostokątne, czarne opakowanie wizualnie jest niemalże identyczne jak te, które mają zestawy do konturowania firmy Sleek (te kosztują w granicach 50 zł i nie są dostępne stacjonarnie). Plastik, z którego zostało ono wykonane nie jest zbyt dobrej jakości, wygląda na "tanie" - wystarczy chwilka nieuwagi aby zrobić mu krzywdę, naprawdę niewiele wysiłku trzeba użyć, by go porysować, nadłamać. Dokładnie tak samo zostało wykonane lusterko, które znajdziemy w środku.


W paletce mamy ciekawie skomponowane trio – róż w odcieniu rose golden, szampański rozświetlacz oraz dość ciepły i jasny bronzer. Każdy z tych produktów jest przepiękny, ale nie ryzykowałabym używania ich jednocześnie - osobno są naprawdę świetne i zdają swój egzamin.

Bronzer o chłodnym odcieniu nieźle współgra z jasną karnacją, nie ma żadnych pomarańczowych tonów, co jest jego ogromnym plusem. W różu (na marginesie: mam wrażenie, że Wibo próbowało stworzyć coś na wzór rozsławionego Orgasmu marki NARS) i rozświetlaczu nie znajdziemy bazarkowego błysku, obydwa mają w sobie dużo drobno zmielonych drobinek, które ładnie odbijają światło. Umiejętnie nałożone dają efekt naturalnego i zdrowego rumieńca.

Podoba mi się ich pigmentacja; jest dobra, ale nie aż tak mocna, byśmy mogły zrobić nią sobie krzywdę, a co za tym idzie - idealna, gdy mamy mało czasu na makijaż.

Aplikacja to po prostu przysłowiowa bułka z masłem - wszystko odbywa się prosto i przyjemnie. Produkty dobrze się rozcierają, łatwo rozprowadzają, a na twarzy utrzymują się spokojnie cały dzień - wieczorem nieco bledną, równomiernie się ścierają, ale nadal są dobrze widoczne.

Martwi mnie tylko wydajność. 3 Steps to Perfect Face naprawdę mocno się pyli podczas aplikacji, więc nie upierałabym się przy tym, że długo będziemy cieszyć nim nasze twarze.

Kosmetyk jest dostępny stacjonarnie za 17 zł.


Szkoda trochę, że Wibo wzorowało się na innej marce - o wiele bardziej bym się cieszyła, gdyby tylko stworzyli coś bardziej "swojego".

Paletka  jest warta grzechu i warto rozpatrzeć jej zakup, jeśli brak nam multifunkcjonalnej paletki do konturowania.

35 komentarzy:

  1. Znam tę paletkę i kusiła mnie długo,ale ostatecznie zdecydowałam się na trio do konturowania Eveline i też nie żałuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kosmetyk :) Ja poza nakładaniem różu jakoś nie eksperymentuję z konturowaniem twarzy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajna paletka, szkoda że wzorowana na innej, ale wiele marek tak ''odgapia''.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam kilka produktow do konturowania dlatego na ta paletke sie juz wstrzymam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. próbowałam nią konturować moją twarz ale coś mi nie wychodziło :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię firmę wibo, sama używam korektora z niej i jestem zadowolona. Ta paletka nie rzuciła mi się w oczy, ale pewnie następnym razem zwrócę uwagę czy jest w drogerii :)

    Fakt, miasto jest piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio się nad nim zastanawiałam, ale ostatecznie dałam sobie spokój :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tę paletkę, ale przyznam, że jeszcze nie użyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie konturuję... w ogóle rzadko nawet używam pudru. Mój makijaż twarzy to głownie cienie/tusz/kredka do oczu, czasem szminka. Dlatego nie znam produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam produktu, ale następnym razem przyjrzę się mu w Rossmanie bo pewnie tam można kupić prawda?

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda na ciekawy produkt ;) Ja rozświetlenie uwielbiam, ale jeden rozświetlacz w zupełności mi wystarczy, szczególnie, że go uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na razie nie potrzebuję takiej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam ją i kusi mnie bardzo! Kolorki są piękne, cena bardzo atrakcyjna! I jeszcze z lusterkiem :) Fajna recenzja! Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to Ci się trafiło, że mężczyzna wypatrzył Ci paletkę! Dobrze, że nie pomylił jej z czym innym :) Już od dawna myślę nad rozpoczęciem konturowania twarzy także za pomocą bronzera, ale jeśli chodzi o ten zestaw, jest on dla mnie zbyt jasny i zbyt zimny. Zdecydowanie bardziej odpowiada mi tonacja Sleek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam chyba gdzieś w drogerii i nie jestem zachwycona
    ____________
    www.marzenabartosz.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam tę paletkę, ale jest strasznie mało wydajna. Różu i bronzera już prawie nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. moja siostra posiada tą paletkę i jest z niej bardzo zadowolona ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. Choć kocham i używam na codzień wszystkie rodzaje kosmetyków które ten produkt zawiera, z tej trójki używam tylko bronzera. Jako jedyny przypadł mi do gustu, ale mimo tego jest naprawdę świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przydałaby mi się taka ;) Takich paletek nigdy za mało :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie konturuje twarzy więc to nie dla mnie ale za taką cenę pewnie warto :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Paletki do konturowania twarzy nie mam. Szkoda, że mocno się pyli, bo kolorki ma bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja mam i używam wszystkich - moja kosmetyczka mnie nauczyła jak to umiejętnie robić :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na większe wyjścia super, codziennie nie mam czasu na takie zabawy :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczerze, to chyba nie potrafię konturować twarzy więc się nawet nie porywam na takie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe trio, ale niestety dla mnie kolorystycznie zbyt ciemne :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Za tą cenę na pewno warto kupić :) Jak wrócę do Polski na Święta to się rozejrzę, bo przydałoby mi się takie trio :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Już od dawna myślę ad zakupem którejś z tych paletek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. paletka bardzo fajna :) ale pomimo prób chyba nigdy się tego nie nauczę ;(

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo lubię kosmetyki wibo! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Wibo widać lubi wzorować się na innych markach ;) A niedawno wydali róż "Ecstasy", w którym widać bardzo dużą "inspirację" NARSem...

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak ja tylko zobaczyłam od razu skojarzylam że Sleek. Ah racja szkoda że tak sciagneli ...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiolucja , Blogger