7 stycznia 2017

Miesiąc kuracji: LashVolution ⋅ odżywka do rzęs


Jakiś czas temu pisałam Wam o tym jak bardzo marzę o długich rzęsach i o tym jak na każdym kroku mówi się o dostępnych na rynku odżywkach do rzęs - przedstawiłam też swoje pierwsze wrażenie  o jednej z nich oraz pokazałam stan moich rzęs

Minął lekko ponad miesiąc od momentu kiedy zaczęłam kurację z LashVolution i dlatego też, z lekkim poślizgiem, przychodzę z małym podsumowaniem.

Odżywkę stosowałam zgodnie z zaleceniami producenta - tuż po zmyciu makijażu, na oczyszczoną skórę, na górną linię rzęs za pomocą aplikatora. Przyznam się szczerze, że zdarzyło mi się kilka razy zapomnieć zaaplikować serum, ale nie nadrabiałam tych braków w żaden sposób.

Jestem zadowolona z tego, co zrobił ten produkt z moimi rzęsami. Są lekko wydłużone, zagęszczone i mocniejsze, przy okazji mniej wypadają. Mam też wrażenie, że są bardziej plastyczne i łatwiej mi je malować tuszem do rzęs. 

Nie zauważyłam żadnego podrażnienia, zaczerwienień ani innych skutków ubocznych.

Efekty po pierwszym miesiącu nie są spektakularne, ale i tak robią wrażenie. Serum działa, to na pewno. Zresztą... zobaczcie sami! 



Przypomnę jeszcze szybko:  LashVolution kosztuje 79zł i jest dostępny między innymi tutaj

No i nadal jestem pozytywnie zaskoczona! Nie mogę się doczekać efektów końcowych.


Produkt testowany dzięki:

Pssst... Współpraca nie wpłynęła na moją opinię. Jestem uczciwa wobec Was, pamiętajcie o tym! :-)

36 komentarzy:

  1. Super efekt, ja też mam to serum, ale jakoś nie jestem przekonana do używania takich kuracji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne rzęsy :) I ja muszę swoje czymś poratować :) Niestety odżywki do rzęs są drogie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej odżywki, ale jeśli pomaga to najważniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam dużo dobrego o tego typu odżywkach, jednak wiele osób mówi, że po odstawieniu, efekt szybko znika i jest gorzej niż przed ;/ Oby u Ciebie tak nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, nieźle. Fajnie, że tak dobrze działa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że nie dodałaś zdjęcia "przed", dla porównania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam to samo napisać. Dodaj zdjęcie "przed" :)

      Usuń
    2. Dodałam! W tym poście, na samym początku, odsyłam do poprzedniego, gdzie pokazuję swój stan rzęs przed stosowaniem odżywki :)

      Usuń
  7. Ciekawe... trzeba będzie kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najważniejsze, że jesteś zadowolona z efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja byłam bardzo zadowolona z efektów :)
    Teraz postawiłam jednak na bardziej naturalne sposoby :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie rosną rzęsiorki!.Ja używam 4Long Lashes i jestem zadowlona:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio mam problem z wypadającymi rzęsami i chyba muszę się czymś poratować. Może zacznę zbierać kasę na ten specyfik skoro daje fajne efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że działa; szkoda, że nie ma zdjęcia 'przed'.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo intrygują mnie te odżywki, które mają dobre recenzje i zauważalne efekty. Chętnie go wypróbuję :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim lichym rzęskom coś takiego by się przydało, ale niestety odstrasza mnie cena. Poza tym troszkę się boję reakcji alergicznej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne rzęski, fajnie że nie zauważyłaś żadnego podrażnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że nie ma porównania. Ja też mam to serum, ale nie mogę się zmobilizować do używania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam! W tym poście, na samym początku, odsyłam do poprzedniego, gdzie pokazuję swój stan rzęs przed stosowaniem odżywki :)

      Usuń
  17. Bardzo ładne rzęsy :)
    Nie używałam nigdy żadnej odżywki na rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiem, że te serum działają ale kiedy jakieś 2 lata temu zobaczyłam jak wskutek takiej kuracji dziewczynie rzęsa wyrosła od wewnątrz powieki i bardzo ja podrażniała, co skończyło się małym zabiegiem, trzymam się od nich z daleka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam obecnie odżywkę z L'biotica i mam nadzieję, że również będzie świetnie działała :) Wcześniej miałam z Revitalash i pokochałam ją całkowicie <3

    OdpowiedzUsuń
  20. a no szkoda, że nie ma przed jednak rzęsy wyglądają zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam! W tym poście, na samym początku, odsyłam do poprzedniego, gdzie pokazuję swój stan rzęs przed stosowaniem odżywki :)

      Usuń
  21. Ja się boję tych wszystkich odżywek do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się przedmówcą, że szkoda, że nie ma zdjęcia przed :(
    W każdym razie cieszę się, że serum działa :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam! W tym poście, na samym początku, odsyłam do poprzedniego, gdzie pokazuję swój stan rzęs przed stosowaniem odżywki :)

      Usuń
  23. Ciekawe na ile utrzyma się efekt po odstawieniu odżywek, zawsze mnie to zastanawia, widziałam wiele różnych opini :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja, na szczęście, mam względne rzęsy, ale z drugiej strony, może mogłyby być jeszcze lepsze? :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne rzęsy, ja próbowałam już wielu kuracji do rzęs, niestety wszystkie mnie podrażniały :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj szkoda szkoda, ale znam tę odżywkę i wiem że działa :]

    OdpowiedzUsuń
  27. Tej odżywki jeszcze nie miałam nigdy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiolucja , Blogger