12 lutego 2017

Kilka słów o... moich miejscach w Internecie. Gdzie mnie znajdziesz? Jak dowiadywać się o nowych wpisach?


Od jakiegoś czasu regularnie dostaję wiadomości o tym gdzie można mnie znaleźć poza blogiem albo czy publikuję gdziekolwiek jakieś luźne wpisy, making off'y... i dlatego pokażę Ci moje miejsca w Internecie.



Facebook to świetny sposób na śledzenie blogów. Zazwyczaj umieszczam tam informacje o najnowszych postach, ale zdarza mi się też w bardzo luźny i szybki sposób pokazać kosmetyki, które użyłam do makijażu albo zdradzić o czym będzie następny wpis i jak powstaje.

Śledzić możesz mnie tutaj: Wiolucja



Google Plus to też niezłe źródło subskrypcji. Zawsze umieszczam tam informacje o najnowszym poście.

Śledzić możesz mnie tutaj: Wiolucja


Moją kopalnią inspiracji stał się Pinterest. Znajdę tam wszystko! Uwielbiam wyszukiwać coraz to nowsze rzeczy i dodawać je na swoje tablice - głównie o tematyce "beauty", ale nie tylko.

Śledzić możesz mnie tutaj: Wiolucja

Studiując nowe media, nie mogłam sobie odpuścić takiej przyjemności - przyjemności jeszcze mocniejszego przebywania w Internecie! 

Cały czas tworzę, piszę, szukam, działam, a Ty - jeżeli masz taką ochotę - obserwuj mnie :-)

29 komentarzy:

  1. Super inspirujący post! Zapomniałam w ogóle, że coś takiego jak pinterest istniejeXD
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie króluje FB i IG :) no i blogger :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie planuję zakładać Instagrama blogowego :) Działam tam i codziennie coś publikuję, ale totalnie prywatnie, no i myślę, że tak zostanie.

      Usuń
  4. Ja muszę sobie założyć konto na Pinterest. Koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Działam podobnie :) fb, g+ i od dziś pinterest :D

    OdpowiedzUsuń
  6. To musi być dla Ciebie bardzo miłe jak dostajesz takie wiadomości :)
    Mnie można znaleźć w kilku miejscach, ale staram się poszerzać zasięg mojego działania :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Social media fajna sprawa :) Uwielbiam Instagram i Facebook. Twitter mnie nie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to na razie jestem tylko na Instagramie i Google+ :D O facebooku pomyślę, ale jak już będę miała większą liczbę czytelników ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam tylko IG i prywatnie Fejs :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ;) Wiadomo gdzie Cię śledzić ;)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżeli chodzi o ostatni portal to nie mam tam konta, ale trzeba nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja założyłam fanpage ale szybko z niego zrezygnowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozprzestrzeniasz się internetowo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. :) Luzno i fajnie napisane :]

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny wpis. Ja udostępniam informacje o moim blogu, nowych wpisach na facebooku i instagramie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie ukazane :) Mi Twittera zablokowali... chyba nie podobało im się, że piszę po rosyjsku :D A pinterest to moja świątynia inspiracji - zaczynam i kończę z nim dzień. Od siebie lubię jeszcze tumblr - przeróżne studyblr, langblr itd rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A nie wiem czemu mi pinterest nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie miejsca znam. Próbowałam działać na twitterze, ale raczej słabo :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Facebooka i google plus bardzo lubię i sama korzystam i z chęcią zaobserwuje :) pinteresta i twittera jakoś nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja lubię media społecznościowe :) A Twittera jakoś nie ogarniam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja musiałam się trochę opanować :) bo byłam naprawdę wszędzie. Poza twitterem :) teraz ograniczyłam się do FB, Instagrama i bloga - to miejsca, w których przebywam najczęściej

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja Cię jeszcze znajduję na instagramie i teraz w twitterze :D jesteś wszedzie i bardzo mnie to cieszy :D

    OdpowiedzUsuń
  23. ja też uwielbiam stronę pinterest ! To kopalnia inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolejnym miejscem podejrzewam, że będzie instagram :) Mi wystarcza blogspot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie planuję zakładać Instagrama blogowego :) Działam tam i codziennie coś publikuję, ale totalnie prywatnie, no i myślę, że tak zostanie.

      Usuń
  25. Ja chyba najbardziej lubię kontakt poprzez bloga i snapa - prawie jak uzależnienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie Snapchat aż tak nie wciągnął :)

      Usuń

Copyright © 2016 Wiolucja , Blogger