6 marca 2017

Kilka słów o... „Meet My Makeup” • 04-05.03.2017, Łódź


To był naprawdę piękny weekend!

Druga edycja targów urody „Meet My Makeup” to był po prostu strzał w dziesiątkę, a łódzka Manufaktura stanęła na wysokości zdania.

Co prawda, nie udało mi się zrobić zbyt wielu zdjęć, bo starałam się wykorzystać czas spędzony na targach urody maksymalnie jak tylko potrafię, dlatego też część ujęć po prostu pożyczyłam. Zobaczcie zresztą sami!


Manufaktura to prawdziwe zagłębie urodowe! W rotundzie galerii handlowej zaprezentowały się między innymi Golden Rose​, Kiehl's​, ORGANIQUE, Origins​, SEPHORA, SUPER-PHARM, HEBE czy Ziaja (z całego serca polecam ich badanie stanu skóry!) - marki dostępne na co dzień. Przy stoiskach nie zabrakło przesympatycznych ekspertek, które udzielały makijażowych i pielęgnacyjnych porad - służyły pomocą naprawdę każdemu.




Podczas dwudniowego Meet My Makeup” można było spotkać Siostry ADiHD, Katarzynę Gajewską - KatOsu i Paulinę Krupińską - dziewczyny opowiadały o swoich ulubionych kosmetykach, markach, trikach makijażowych...

Oczywiście, była też odpowiednia pora na wymianę kilku zdań, uścisku, no i wspólnego selfie - jakby inaczej! :-)


I do tej pory nie potrafię opisać tego, co czułam po usłyszeniu komplementu od Kasi - naprawdę, bezcenne!




Wspólnymi siłami próbowaliśmy pobić rekord w jednoczesnym malowaniu ust. Póki co najlepszy wynik nadal pozostaje w Londynie, ale mocno wierzę, że za rok damy radę!




Atrakcji nie było końca i jestem pewna, że każdy spokojnie znalazł coś dla siebie - masaże dłoni, badanie stanu skóry... ach, mogłabym wymieniać tak bez końca :-) W tak zwanym między czasie odbyły się też przeróżne konkursy, quizy i metamorfozy, które na bieżąco komentowała KatOsu.


Do domu wróciłam z workiem kosmetyków, świetnym humorem, masą energii, chęci do działania!

Kończę ten wpis, z nadzieją, że nie zabraknie mnie na kolejnej edycji i po raz kolejny spotkam tyle miłych duszyczek w jednym miejscu!

29 komentarzy:

  1. Szkoda, że do Łodzi mam tak daleko! O Evencie wiedzialam od KatOsu - super byloby ja spotkac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym kiedyś wziąć udział w takim wydarzeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne takie targi :) Uwielbiam takie imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiało być fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ile było ludzi w Manufakturze. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne wydarzenie! Cieszę się, że fajnie spędziłaś ten czas :) Jestem ciekawa, czy kiedyś powstanie podobna edycja w Poznaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :) Mogłabym się wybrać na takie targi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę Ci tego, że tam byłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja niestety nie mogłam być:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ! Chętnie bym w takim spotkaniu wzięła udział.

    OdpowiedzUsuń
  11. Katosu jak pięknie wyglądała;)

    OdpowiedzUsuń
  12. To musiało być super doświadczenie :D w mojej okolicy nie ma organizowanych takich spotkań :(

    pochwal się kosmetykami! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Pokaż co przywiozłaś :)

    Zazdroszczę takiego wydarzenia :) Sama chętnie wzięłabym udział :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice post, Dear!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że spotkanie było bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie ze tak milo spedzilas dzien :)
    nie ma to jak naladowac baterie i miec w sobie duzo energii do dzialania

    OdpowiedzUsuń
  17. Targi wyglądają na genialnie zorganizowane! Szkoda, że je przegapiłam.

    OdpowiedzUsuń
  18. PRZEPIĘKNE miejsce!
    też z chęcią wybrałabym się na takie coś :)

    Tak wgl obserwuje!☺

    OdpowiedzUsuń
  19. To musiało być naprawdę ciekawe doświadczenie! :) Zwłaszcza, jeśli na miejscu można było zaczerpnąć interesujących porad :)
    Po cichu zazdroszczę, bo fajnie byłoby w czymś takim uczestniczyć i dowiedzieć się czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiście dość ciekawie wygląda ten event :)
    Pan lakier (?) Golden Rose <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję,że i mi uda się kiedyś wybrać na te targi to moje małe marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super, że Ci się podobało :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten meet up wygląda na bardzo ciekawy event :)

    OdpowiedzUsuń
  24. też tam byłam! i również super było porozmawiać z Kasią, bardzo miła i sympatyczna osóbka z niej :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiolucja , Blogger