18 kwietnia 2017

Kilka słów o...Rossmann: co warto kupić na promocji? Kwiecień 2017


Stało się! Kolejna odsłona kultowej już promocji w Rossmannie zbliża się wielkimi krokami.

Cała akcja rozpocznie się już za dwa dni - 20. kwietnia - i będzie wyglądała nieco inaczej niż zazwyczaj: tym razem potrwa ona tylko osiem dni, nie będzie podzielona na etapy, no a Ty możesz jeszcze bardziej zwiększyć swój rabat na kosmetyki i obkupić się w produkty do makijażu twarzy, oczu, ust i paznokci ponad o połowę taniej!


10 kwietnia ruszyła aplikacja Klub Rossmann  na smartfony ( dostępna na systemy iOS i Android), która umożliwia zakup kosmetyków nie -49% taniej, a -55% (promocja obowiązuje przy zakupie minimum 3 produktów)! Po pobraniu aplikacji, wystarczy się tylko zarejestrować - należy uzupełnić podstawowe informacje: imię, nazwisko, wiek, numer telefonu..., a później, przy zakupach, podać swój numer karty i voilà, gotowe! :-) 

O tym co warto kupić podczas promocji w Rossmannie pisałam już tutaj (produkty do oczu), tutaj (produkty do twarzy) i tutaj (produkty do ust i paznokci). Niemalże każdy z tych kosmetyków jestem w stanie polecić kolejny raz, ale nie widzę większego sensu w powielaniu listy - stąd też dziś przychodzę z szybkim zbiorem produktów, które zdążyłam polubić od ostatniej promocji, i których nie dodałam do poprzednich postów. 


Catrice, HD Liquid Coverage
Produkt widmo, który pojawiał się tak samo szybko, jak i znikał, i o którym mówiło się naprawdę sporo. To jeden z moich ulubionych podkładów do twarzy!

⇢ Więcej o tym produkcie pisałam tutaj.

Bielenda, Make-Up Academie, naturalny fluid matujący
Ładne i naturalne krycie, bez efektu maski za mniej niż 10zł, można? Można!

Miss Sporty, Perfect Stay, korektor w płynie
Kupiłam go na ostatniej promocji w Rossmannie i od tego momentu się z nim nie rozstaje, a to chyba mówi samo za siebie, prawda? 

Wibo, Rice Powder, puder sypki
Duże zaskoczenie tego roku, serio! Ładnie matuje i przedłuża trwałość makijażu.

Wibo, Banana, puder sypki
Zdecydowany hit ostatnich tygodni. Naturalny efekt i subtelny mat to strzał w dziesiątkę! No i ten bananowy zapach, ach... :-)

Lovely, Nobody's Perfect, paleta 3 rozświetlaczy do konturowania twarzy
Paleta trzech rozświetlaczy do twarzy, która - co tu dużo pisać - jest odpowiednikiem sióstr The Manizer Sisters z The Balm. 

Eveline, Volume Celebrities, tusz do rzęs, Deep Black
Maskara świetnie dodaje objętości, pogrubia rzęsy, wydłuża je i przy tym odbudowuje oraz odżywia nasze rzęsy.

Rimmel, Wonder’full Volume Colourist, maskara
Lubię jego zwężaną szczoteczkę i to, że możliwość sięgania do każdej, nawet tej najmniejszej, rzęsy.

Lovely, maskara do brwi
Ostatnio zorientowałam się, że coraz częściej sięgam po ten produkt kiedy nie mam czasu na użycie swojej pomady do brwi, a chce je okiełznać szybko, łatwo i efektownie.

Bourjois, Rouge Edition Souffle de Velvet, szminka do ust
Pomadka daje subtelny, matowy efekt i nawilża usta. Co ciekawe: wyjątkowo komfortowo nosi się ją na ustach, 

Wibo, Glossy Nude, pomadka do ust
Idealna na co dzień do szybkiej poprawki albo nałożenia „w biegu”. Nie jest to mój hit, ale zdecydowanie zasługuje na chwilę uwagi za te kilka złotych.

Bielenda, Make-Up Academie, mgiełka do utrwalania makijażu, Fixer mist
Dzięki tej mgiełce nareszcie nie muszę spoglądać co kilka godzin w lusterko, by sprawdzić i poprawić makijaż podczas całonocnej imprezy. Nawet nie wiesz jaka to ulga! :-)

Zobacz też koniecznie co myślę o zachowaniu klientów między innymi podczas kultowej promocji w Rosmannie i dlaczego stwierdziłam, że towar macany należy do macanta - klik!

Ja póki co nie mam konkretnej listy zakupów, ale wiem, że na pewno wpadną mi do koszyka kultowe produkty, której kupuję za każdym razem i też coś nieplanowanego, a Ty, zamierzasz skorzystać z promocji w Rossmannie? Co planujesz kupić? Daj mi znać!

24 komentarze:

  1. ja dziś weszłam do Rossmanna i kupiłam 5 kosmetyków z kolorówki:P czyli z promocji nie skorzystam:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Do klubu dołączyłam, ale z tej promocji chyba na nic się nie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że zrobiłaś ten wpis - teraz już wiem co i jak :) Ja mam zamiar kupić tusz do rzęs, puder no i pewnie coś się jeszcze wymyśli :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę zaraz pobrać tę aplikację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli jednak będzie bez etapów :) Ja mam w planach podkład - zastanawiam się nad tym nowym Rimmela i to chyba tyle.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już się nie mogę doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chyba w tym roku (po raz kolejny :D) nic nie kupię na promocjach. Zużywam zapasy, poza tym i tak zwykle kupuję wszystko w internecie. Średnio przekonuje mnie opcja wybierania spośród obmacanych kosmetyków :p Niektóre produkty kuszą, ale stanowczo im się opieram :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam wszystko póki co i nie potrzebuję robić zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten podkład od Bielendy, denkuję już trzecie opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czy wybiore się na te promocje, u mnie w rosmanie nawet rano w dzień promocji połowy towaru już nie ma... mam wrażenie że specjalnie jest nie dokładany...
    Może skusze się na zakupy przez stronę rossmana

    OdpowiedzUsuń
  11. ja zamierzam kupić tusz do rzęs Maybelline Lash Sensational :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zakupów nie planuję, mam już i tak za dużo kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Złożyłam zamówienie i już go nie ma 😔 a aplikacja teraz coś szwankuje

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja mała lista w zupełności nie pokrywa się z Twoją:).

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze, że o tych promocjach w Rossmanie wspominasz. Ja zawsze jestem nie na czasie i orientuję się za późno :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny jest ten podkład z Bielendy, ale ostatnio zrobił się dla mnie za ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Byłęm jednak chyba miałem gorszy dzień i przeraziłą mnie ilość popsutych kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Marzył mi się ten puder ryżowy, ale na internecie go brak :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Tusz Eveline uwielbiam :) podkład Cetrice mnie nie zachwycił :(

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam promocje w rossmann. można naprawdę wile fajnych rzeczy dostać za niskie ceny :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja skusiłam się na zielony tusz wibo, żółty maybelline (chodzi o kolory opakowań ;D), paletkę rozświetlaczy wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mieszkam obecnie w Polsce, więc tym razem nie skorzystam z promocji w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiolucja , Blogger