14 maja 2017

Ziaja, liście manuka • tonik, żel, krem


Do tej pory Internet szaleje na punkcie serii oczyszczającej od Ziai – ja do niej podeszłam trochę z rezerwą, mimo że samą markę lubię i cenię.



Koniec, końców – skusiłam się na trzy produkty, no i... przyznam szczerze, że przez te wszystkie entuzjastyczne opinie, które pojawiały się jak grzyby po deszczu, moja poprzeczka została ustawiona dosyć wysoko.

Ah, no i dziś będzie krócej niż zazwyczaj, ale treściwie! :-)

Tonik zwężający pory na dzień/na noc


Producent twierdzi, że jest to:
Tonizująco -uzupełniający preparat do demakijażu i oczyszczania skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość
A ja lubię go za to w jaki sposób odświeża i oczyszcza cerę, ale nie zauważyłam działania, które obiecał producent – pory jakie były, takie są. Trochę zmęczyłam się bezpośrednią aplikacją na twarz, bo trzeba się sporo napsikać by dostać odpowiednią ilość toniku – przez co swoją drogą trochę obawiam się o wydajność produktu – i, o ile taka forma sprawdza się na przykład przy wodzie termalnej, o tyle tutaj nie jestem do niej przekonana. Ten tonik to produkt, który niby niczym nie zawinił i nie mam mu nic większego do zarzucenia, ale wątpię bym skusiła się na niego ponownie.


Cena: 7.50 zł • 200 ml

Żel myjący normalizujący na dzień/na noc


Ziaja opisuje go jako:
Oczyszczający, spłukiwalny żel myjący. Nie zawiera mydła. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.
No i racja – bez wątpienia jest on produktem oczyszczającym. Ma dość rzadką konsystencję, lekko się pieni, a ja zazwyczaj używam podczas porannej pielęgnacji twarzy – żel pachnie orzeźwiająco, więc daje niezłego, porannego kopa. :-)


Cena: 8.90 zł • 200ml

Krem nawilżający balans korygująco-ściągający


Tradycyjnie, zaczynamy od opisu producenta:
Nietłusty, bardzo lekki krem z filtrami przeciwsłonecznymi. Szybko się wchłania, jest idealny pod makijaż. Skutecznie redukuje niedoskonałości skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.
To mój ulubiony produkt z całej trójki! Nakładam go zawsze pod makijaż. Ma niesamowicie lekką konsystencję,szybko się wchłania, nie jest tłusty i nie robi niczego złego później z kosmetykami kolorowymi, a nawet trochę pomaga w utrzymaniu makijażu przez cały dzień. Mam wrażenie, że wówczas kiedy nałożę go pod bazę czy podkład, moja twarz nieco mniej się świeci, zostaje dłużej matowa.

Cena: 10.70 zł • 50ml

Podeszłam do tych produktów z zaciekawieniem, spodziewałam się naprawdę dużo i z perspektywy czasu wiem, że są takie produkty, które w moim odczuciu nie robią nic wielkiego, nadzwyczajnego, ale i takie, na które warto się skusić, tym bardziej, że nie kosztują zbyt wiele a w Rossmannie zbliża się promocja 2+2 z pielęgnacji. Na pewno skuszę się jeszcze na krem, żel jest po prostu... żelem – nie zauważyłam większej cudowności tego z Ziai od jakiegoś innego, a tonik, jak sam w sobie produkt, jest godny polecenia, ale ta pompka to totalna klapa.

A Ty, znasz serię „liście manuka” od Ziai? Daj mi znać!

38 komentarzy:

  1. Nie znam, ale wydają się interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie, niestety, wszystkie produkty Ziaji do twarzy, jakich używałam, wywołały reakcję alergiczną ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uważam, że ten tonik to dość przeciętny kosmetyk, bo i ja nie zauważyłam, aby robił coś z porami, a i taki sposób aplikacji nie jest dla mnie niczym wygodnym :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten żel i byłam bardzo zadowolona. A ten zapach - mmmm:) Mogłabym mieć takie perfumy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie polubiłam ja się z tą serią. Miałam żel i kompletnie nie przypadl mi do gustu... Ja za to teraz testuję 3 produkty z serii z Acai :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tę markę,chciałabym wypróbować ten tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię produkty z ziaja, osobiście mam płyny do higieny intymnej i kremy do rąk. Są świetne. Tego toniku jeszcze nie miałam, ale kto wie może zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tej serii znam pastę, którą baaaardzo lubie i muszę do niej wrócić bo dawno nie miałam. Krem, ale na noc też miałam i swego czasu lubiłam, ale teraz mam już swojego ulubieńca w tej kwestii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. każdy produkt z Ziaji mnie podrażnia i zapycha;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Żel mi się nie sprawdził, więc do tej serii nie podchodzę już z zapałem. Jednak inne propozycje od Ziaji lubię.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię produkty z Ziai! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny taki lekki krem pod makijaż. Lubię takie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam chyba próbkę żelu do mycia twarzy, ale ściągał mi skórę.

    OdpowiedzUsuń
  14. moja siostra używa tych kosmetyków i kilka razy będąc u niej pożyczałam od niej tonik ;) jest tak jak piszesz- poza odświeżeniem raczej żadnych innych efektów nie zauważyłam ;) pozostałych kosmetyków niestety nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś robiłam analizę tego toniku, skład niestety do bani no i strasznie przesuszył mi twarz :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie zbyt mocne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mojej suchej, wrażliwej cery ta seria się nie nadaje, ale jestem ciekawa ich serii antyoksydacyjnej z jagodą acai.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam pastę z tej linii :) Innych produktów nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Musze wypróbować ten żel do mycia twarzy, wygląda bardzo fajnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgodzę się co do toniku, bo go miałam i znam - niby był fajny, ale bez wow. I pory jak były tak zostały;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety jakoś nie po drodze mi było do tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja miałam z tej serii pastę, bardzo ją lubiłam, działała jak porządny peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pewnie,że znam od czasu do czasu kupuję ich pastę:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ach to dlatego nie lubisz atomizerów w tonikach :) w tym z Evree wystarczą 2-3 psiknięcia i cała twarz jest pokryta :) więc nie zrażaj się całkowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię produkty z Ziaji a ta seria szczególnie się u mnie sprawdziła ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię żel do mycia buzi, krem na dzień i na noc :-) Tonik miałam, ale moim zdaniem nic nie robił :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Znam tę serię i niestety jak dla mnie to seria, której nie polecam - w pracy miałam plagę osób ze szkodami, które przy długotrwałym korzystaniu z tej serii zamiast uzyskać poprawę cery uzyskały pogorszenie, to dobry produkt, ale tymczasowo.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja bardzo lubię żel do mycia twarzy z tej serii mój blog

    OdpowiedzUsuń
  29. rewelacyjny blog <3 oby tak dalej!
    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Znam, znam! Stosowałam tonik i może porów nie zwęża, ale fajnie oczyszcza i odświeża :) Używałam tez peelingu z tej serii i pamiętam, że chłodził skórę :)
    Co do kremu - nie używałam, ale po Twojej opinii chyba go wypróbuję, bo właśnie szukam czegoś takiego pod makijaż ;)
    Ogólnie seria jest całkiem spoko i ceny też są w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam pastę jednak po pewnym czasie była dla mnie zdecydowanie za mocna

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam tonik i byłam nawet zadowolona, wkurzała mnie jedynie pompka, tak jak i u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Słyszałam wiele dobrego tak jak i Ty, ale nie stosowałam. Jednak odpuściłabym sobie tonik za to żel i krem chętnie przytuliłabym do swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wiolucja , Blogger